Klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@maisongrande.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

14 dagen retourgarantie

Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Meld je bestelling dan aan voor een retour

Lees meer

Goede Klantenservice

Wij vinden jouw klantbeleving enorm belangrijk daarom staan wij dag en nacht voor je klaar!

Lees meer

* Levertijd

Vandaag besteld = binnen 2 werkdagen in huis garantie! Hier doen wij onze uiterste best voor!

Lees meer

Gespreid betalen

Gespreid
betalen in 1-36 maanden mogelijk
LET OP geld lenen kost geld.

lees meer